चलचित्र क्षेत्रलाई सरकारले सबैखाले सुविधा दिएको छ
Published on: Saturday, June 11, 2011 //
अन्तर्वार्ता
अध्यक्ष, क्वेस्ट इन्टरटेन्मेन्ट प्रालि
चलचित्र प्रदर्शनको परम्परागत प्रविधिमा आमूल रूपान्तरण गरेर फिल्म पारखी नेपालीहरूमाझ लोकप्रिय बनेको क्वेस्ट इन्टरटेन्मेन्टका अध्यक्ष नकिम उद्दिन आपूmले यस क्षेत्रमा अझै धेरै काम गर्न बाँकी रहेको बताउँछन् । काठमाडौंका दर्शकलाई अन्तर्राष्ट्रियस्तरको गुणस्तरीय सुविधा दिएर सन्तुष्ट पार्न सके पनि उपत्यकाबाहिर लगानीको वातावरण नै नहुँदा उनी रोकिएका छन् । क्वेस्टमार्फत २ वटा पृथक धारका नेपाली चलचित्र (कागबेनी र सानो संसार) समेत निर्माण भएका छन् । अध्ययन र अनुसन्धानको कमीले नेपाली चलचित्र क्षेत्रमा कहिल्यै गुणात्मक परिवर्तन आउन नसकेको बताउने नकिम सरकारसँग भने कुनै गुनासो गर्दैनन् । नेपाली चलचित्र क्षेत्रले सरकारीस्तरबाट आवश्यक सबैखाले सहयोग पाइरहेको उल्लेख गर्दै उनले नेपाली चलचित्रकर्मीले यो सुविधाबाट लाभ लिन नसकेको बताए ।
क्वेस्ट इन्टरटेन्मेन्टले हाल काठमाडौंमा जय नेपाल र कुमारी सिनेमा हल सञ्चालन गरिरहेको छ भने क्यूएफएक्स ब्रान्डमा सेन्ट्रल सिनेमामार्फत अन्तर्राष्ट्रियस्तरको सुबिधा उपलब्ध रहेको उनको दाबी छ । प्रस्तुत छ, क्वेस्ट इन्टरटेन्मेन्टका अध्यक्ष नकिमसँग विपेन्द्र कार्की र सञ्जय पन्थीले गरेको कुराकानीः
चलचित्र प्रदर्शन व्यवसायको समग्र अवस्था कस्तो छ ? क्वेस्ट समूहले सञ्चालन गरेका हलहरूमा व्यापारको अवस्था कस्तो छ ?
मुलुकको अस्थिर राजनीतिक अवस्थाको असरबाट अन्य व्यवसाय जस्तै यो व्यवसाय पनि अछुतो छैन । बन्द र हड्तालजस्ता मुलुकको अवस्थाका कारण चलचित्र हलहरूले आफ्ना नियमित दर्शकलाई जोगाई राख्न साँच्चै नै कठिन भएको छ । चलचित्र प्रदर्शनको व्यवसायका बारेमा भन्नुपर्दा पछिल्लो समयमा ४/५ महिनाको अन्तरालमा हिन्दी चलचित्र ‘रेडी’ को प्रदर्शनले केही उत्साह जगाएको छ । नेपाली दर्शकहरू पनि चलचित्रको गुणस्तरअनुसार हलमा आएर चलचित्र हेर्ने बानीको विकास भएको छ । बजारमा गुणस्तरीय चलचित्रको निर्माण तथा रिलिज नभएकाले पनि केही सुस्ताएको यो व्यवसायमा अहिले हिन्दी चलचित्र रेडीको प्रदर्शनसँगै हलहरूमा दर्शकको चाप बढेको छ । हाम्रो समूहले सञ्चालन गरेका हल क्यूएफएक्स सिनेमाजसहित अन्य हलको व्यापार पनि सन्तोषजनक नै छ ।
क्वेस्ट इन्टरटेनमेन्टले हालै मल्टिप्लेक्सको माध्यमबाट क्यूएफएक्स सिनेमाज सञ्चालनमा ल्याउनुभएको छ । यस्तो परिस्थितिमा पनि चलचित्र प्रदर्शनमा ब्रान्ड (क्यूएफएक्स सिनेमाज) स्थापनासँगै यो व्यवसाय प्रवद्र्धन गर्न कत्तिको सफल हुन सक्नुभयो ?
हामीले क्वेस्ट इन्टरटेन्मेन्टका नामले चलचित्र प्रदर्शन व्यवसाय सञ्चालन गरेको एक दशकको अनुभवले यो व्यवसायमा ब्रान्ड (क्यूएफएक्स सिनेमाज) स्थापित गर्न सफल भएका हौं । यो ब्रान्ड नेपालको चलचित्र प्रदर्शन व्यवसायमा पहिलो हुन सफल भएको छ । क्वेस्ट इन्टरटेन्मेन्टले स्थापित गरेको क्यूएफएक्स सिनेमाज निश्चित वर्गका दर्शकमा लक्षित छ । चलचित्र दर्शकलाई साँच्चै नै पहिचान गर्न हामी सफल पनि भएका छौं । क्यूएफएक्स सिनेमाजमा १६ देखि ३५ वर्ष उमेर समूहका युवा–युवती हाम्रा नियमित दर्शक बन्न पुगेका छन् । निम्न मध्यमवर्गीय परिवारका युवावर्गदेखि वैदेशिक भ्रमण र रोजगारीबाट फर्किएका मानिसलाई पनि आकर्षण गर्न क्यूएफएक्स सिनेमाज सफल भएको अवस्था छ । हामीले स्थापना गरेको ब्रान्ड प्रविधि र सेवा आधारित रहेको छ । क्यूएफएक्स सिनेमाज नामको ब्रान्ड हाम्रा लागि गर्वको विषय बनेको छ । यहाँ आउने दर्शकले उच्चस्तरको सुबिधामा चलचित्र हेर्दा अवश्य पनि रमाइलो अनुभव गरेका छन् । क्यूएफएक्स सिनेमाजमा तालिम प्राप्त अनुभवी कर्मचारीहरूको गुणस्तरीय सेवा, सदस्यता लाभ, उच्चस्तरीय स्न्याक्स बार, अनलाइन बुकिङलगायतका सुबिधा उपलब्ध छन् । ण्हामीले क्यूएफएक्समा भित्राएको साउन्ड प्रविधि पनि दक्षिण एसियामा नै पहिलो हो ।
यहाँले दाबी गरेजस्तै परम्परागत शैलीका हलमा चलचित्र हेर्ने दर्शकलाई क्यूएफएक्स सिनेमाजले साँच्चै नै नेपाली दर्शकका लागि नौलो स्वाद दिन सफल भएको छ त ?
चलचित्र प्रदर्शन व्यवसायमा एक दशकभन्दा लामो अनुभव संगालेको व्यवसायी भएको नाताले भन्नुपर्दा साँच्चै हामीले स्थापित गरेको ब्रान्ड क्यूएफएक्स सिनेमाजले आरोलो लाग्दै गएको चलचित्र व्यवसायलाई एक हदसम्म प्रवद्र्धन गर्न सफल भएको छ । यसअघि पनि परम्परागत शैलीका हलमा ५० रुपैयाँको टिकट काटेर चलचित्र हेर्ने दर्शकलाई क्वेस्टले सञ्चालन गरेका हलहरूबाट डेढ सय रुपैयाँको टिकट काटेर चलचित्र हेर्ने दर्शक हामीले नै जन्माएका हौं । दर्शक र चलचित्र निर्माणको अवस्था तथा दर्शकको चाहनालाई मध्यनजर गर्दै क्यूएफएक्स ब्रान्ड स्थापित गरेका हौं । अर्कोतर्फ नेपालमा पनि अन्तर्राष्ट्रियस्तरका हलहरू छन् भन्ने सन्देश दिन हामी सफल भएका छौं ।
नेपालमा चलचित्र हलसम्म पुगेर चलचित्र हेर्ने दर्शकको संख्यात्मक अवस्था कस्तो छ ? नेपाली चलचित्रहरू यहाँहरूले सञ्चालन गरेका हलहरूमा प्रदर्शन हुने अवसर नै पाउँदैनन् भन्ने गुनासो चलचित्र निर्माता÷निर्देशकको छ नि ?
दर्शकको कुरा गर्दा नेपालमा चलचित्र हलहरू कति सञ्चालनमा छन् भन्ने कुरा उल्लेख गर्नु सान्दर्भिक रहन्छ । नेपालमा सञ्चालित चलचित्र हलको संख्या करिब १ सय ५० छ । तीमध्ये पनि अधिकांश दर्शकको अभावमा जेनतेन सञ्चालन भइरहेको अवस्था छ । हल पुगेर चलचित्र हेर्ने दर्शकको संख्या कुल जनसंख्याको २ प्रतिशतमात्र छ । नियमित दर्शकको संख्या २ प्रतिशत हुनुका पछाडि पनि आफ्नै कारण छन् । गुणस्तरीय नेपाली चलचित्रको निर्माण हुन नसक्नु, निर्माण भएका चलचित्रले परम्परागत शैली मात्र अपनाउनु, विषयगत विज्ञता नभएका निर्माता÷निर्देशकको जबरजस्ती निर्माण गरेका चलचित्रले दर्शकको चाहनालाई बुझ्न नसक्नु र मुलुकको विषम परिस्थितिका कारण पनि यो व्यवसायले उल्लेख्य प्रगति गर्न नसकेको हो भन्ने मलाई लाग्छ । हामीले सञ्चालन गरेका हलहरूमा नेपाली चलचित्रले प्रदर्शनको अवसर पाउँदैनन् भन्ने गुनासो गर्नु स्वाभाविक पनि हो । किनकि हामीले सञ्चालन गरेका जय नेपाल, कुमारी र क्यूएफएक्स सिनेमाज अन्तर्गतका हलमा नेपाली सिनेमा प्रविधिका दृष्टिकोणले पनि कमै मात्र काम लाग्ने गरेका छन् । यसको मतलब प्रदर्शन नै हुँदैनन् भन्नेचाहिँ होइन । अन्य भाषी(हिन्दी÷अंग्रेजी) चलचित्रको तुलनामा नेपाली चलचित्र कम प्रदर्शन हुने गरेका छन् ।
त्यसका पछाडि पनि केही कारण छन् । नेपाली चलचित्रप्रति दर्शकको आकर्षण कम हुनु, दर्शकको आकर्षण कम हुने बित्तिकै व्यापारमा कमी आउने भएकाले हिन्दी र अंग्रेजी चलचित्रको प्रदर्शनमा हामीले बढी जोड दिनुपर्ने बाध्यता छ । ती पनि तत्काल रिलिज भएका महँगो लगानीका छन् । दर्शकको चाहनामा आधारित व्यवसायले गर्दा उहाँहरू कै चाहनाका चलचित्र प्रदर्शनमा हामीले ध्यान दिने गरेका छौं ।
नेपाली चलचित्र गुणस्तरीय नै हुँदैनन् भन्नुभयो, गुणस्तरीय चलचित्र निर्माण गरेर दर्शकको संख्यामा वृद्धि गर्नु यहाँहरूको पनि जिम्मेवारी होइन र ?
सबै नेपाली चलचित्र गुणस्तरीय छैनन् मात्र नभनौं, व्यापारका हिसाबले हेर्ने हो भने दसकौं पहिले निर्माण भएको प्रेमपिण्डले तत्कालीन समयमा पनि ५ करोड रुपैयाँभन्दा बढीको व्यापार गरेको थियो । तत्कालीन अवस्थामा हलमा टिकटको दर पनि सस्तो थियो । ५०/६० रुपैयाँको टिकट दर महँगो हुन्थ्यो । चलचित्र निर्माण गर्दाको लगानी पनि अहिलेभन्दा कम थियो । त्यसैले सबै नेपाली चलचित्र गुणस्तरका छैनन् भन्न मिल्दैन । जिम्मेवारीको कुरा गर्दा हामीले पनि डिजिटल सिनेमा कम्पनीबाट नेपाली चलचित्र निर्माण गरेको अवगत गराउन चाहन्छौं । कागबेनी, सानो संसारलगायतका चलचित्र हामीले आफ्नै लगानीमा निर्माण गरेका हौं । व्यावसायिक हिसाबले ती चलचित्रलाई असफल भन्न मिल्दैन् । भविष्यमा पनि नेपाली चलचित्र निर्माण गर्ने हाम्रो योजना छ । भर्खरै मात्र हाम्रा साझेदार भाष्कर ढुंगानाले अमेरिकामा चलचित्रसम्बन्धी १ वर्ष अध्ययन गरेर फर्कनु भएको छ । अवश्य पनि उहाँको अध्ययन र विज्ञतालाई उपयोग गरेर अन्तर्राष्ट्रियस्तरको प्रविधिको उपयोग गर्दै गुणस्तरीय नेपाली चलचित्र निर्माण गर्नेछौं ।
नेपालमा तपाईंहरूले सञ्चालन गरेका हलहरूको सुबिधा अन्तर्राष्ट्रियस्तरको दाबी गर्दै आउनुभएको छ, राजधानीबाहिर पुरानै भौतिक संरचनाका सञ्चालित हलहरूको अवस्था नाजुक छ । पुराना शैलीका चलचित्र र हलहरूको अवस्थामा सुधार गर्नु आवश्यक भइसकेन र ?
हामीले यस क्षेत्रमा जेजति काम गरेका छौं, त्यो क्षेत्रमा सुधार गर्नु अवश्य पनि हाम्रो नैतिक जिम्मेवारी हो र केही योगदान गर्नुपर्छ भनेर नै हामीले चलचित्र निर्माणमा समेत हात हालेका हौं । हामीले राजधानीका दर्शकलाई आफ्ना दर्शक बनाउन सफल भएकाले पनि उहाँहरूको चाहनालाई ध्यानमा राखेर एकपछि अर्काे सुबिधा उपलब्ध गराउँदै अन्तर्राष्ट्रियस्तरको सुबिधा उपलब्ध गराउन सक्षम भएका हौं । हाम्रो दाबी दर्शकले समेत अनुभव र अनुभूति गरेर सिद्ध भइसकेको हो । उदाहरणका लागि भारतभर करिब २२ हजार हल सञ्चालनमा छन् । तीमध्ये ‘थ्रीडी’ प्रविधिका ६५ हल मात्रै छन् तर हामीकहाँ डेढ सय हलहरूमध्ये हामीले सञ्चालन गरेका ३ वटा हलमा त्यो प्रविधिको सुबिधा उपलब्ध छ । समयसापेक्ष भएर सुबिधा प्रदान गरेर हामीले आफ्नो व्यवसायलाई अन्तर्राष्ट्रिय स्तरको दाबी गर्न सफल भएका हौं ।
कतिपय नेपाली चलचित्र निर्माता आपूmले निर्माण गरेका चलचित्र चलाउन आग्रह गर्न आउनुहुन्छ । तर गुणस्तर र विषयवस्तुका हिसाबले दयनीय अवस्थाका हुने गरेका छन् । हामी प्रदर्शक हौं, नेपालीले निर्माण गरेका राम्रा चलचित्रलाई हामीले प्रोत्साहन गर्नुपर्ने हुन्छ । हाम्रा दर्शकले मन पराउने किसिमका चलचित्र नै बन्न नसक्दा हामीले चाहेर पनि चलाउन नसकेका हौं । नेपाली चलचित्रमा लगानी नै वृद्धि हुन नसक्नु, विषयवस्तुको पहिचान गरेर चलचित्र निर्माण हुन नसक्दा नेपाली चलचित्रको पहुँच अन्तर्राष्ट्रिय स्तर हुन नसकेको हो भन्ने हाम्रो बुझाइ छ । त्यसैले हामी चलचित्र निर्माताले नेपाली चलचित्रको गुणस्तर वृद्धि गर्न आवश्यक छ भने हलवालाहरूले पनि सुबिधा समपन्न हलहरूबाट दर्शकलाई मनोरञ्जन दिन सक्नुपर्छ । नेपाली चलचित्र निर्माता÷निर्देशक र हलवालाहरूले दर्शकको चाहनालाई मध्यनजर गर्दै गुणस्तर, प्रविधि र संरचनामा समय सापेक्ष सुधार गर्दै समग्र चलचित्रजगत र व्यवसायलाई उकास्न आश्यक छ ।
नेपाली चलचित्र निर्माणको पक्ष सुधार गर्न के गर्नुपर्ला ?
निर्माता र निर्देशकले मुख्यगरी विषयवस्तु र प्रविधिमा ध्यान दिनुपर्छ । चलचित्र निर्माण गर्नु व्यावसायिक कुरा हो, राम्रा चलचित्र निर्माण गर्न ठूलो लगानीको पनि आवश्यक रहन्छ । दक्षता, अध्ययन, लगानी र अनुभव भएकाले यस क्षेत्रमा निरन्तरता दिनु आवश्यक छ । बिस्तारै÷बिस्तारै केही विषयगत अध्ययन भएका दक्ष र जुझारु जनशक्ति यस क्षेत्रमा प्रवेश गरेका छन् । अध्ययन र दक्षता भएका व्यक्तिले केही राम्रा चलचित्र निर्माण गरेको जानकारी मैले पाएको छु । आशा गरौं व्यावसायिक रूपमा पनि ती चलचित्र सफल हुनेछन् । नामै लिएर भन्नुपर्दा गायक भक्तराज आचार्यको जीवनीमा आधारित चलचित्र ‘आचार्य’ । प्रशान्त रसायलीले निर्माण गरेको सो चलचित्र प्रदर्शन अगावै राम्रो बनेको चर्चा चलेको छ, उ अनुभवले दक्ष पनि हो । हाम्रो तर्फबाट भन्नुपर्दा चलचित्र निर्माणमा “राम्रो कन्सेप्ट” लिएर आउने प्रतिभालाई उसको गुणका आधारमा हामी लगानी गर्न तयार रहेको जानकारी समेत यहाँहरूमार्फत गराउन चाहन्छौं । सरकारले त नेपाली चलचित्रहरूलाई दिनसक्नेजति सबैखाले सुबिधा दिएको छ । तर त्यसको उपयोग हामीले गर्न सकेका छैनौं । नेपाली सिनेमाप्रति सरकारको सकारात्मक नीतिलाई हामीले ‘क्यास’ गर्नु आवश्यक छ ।
चलचित्र हल व्यावसायीहरू समूहमा विभाजित हुँदा राम्रा चलचित्र निर्माण गरेर पनि तत्काल प्रदर्शन गर्न नपाएकोे निर्माता /निर्देशकको गुनासो बेला–बेलामा सुनिन्छ, यसमा कत्तिको सत्यता छ ?
चलचित्र विकास बोर्डले कुनै बेला त्यो नियम बनाएको थियो, तर अहिले त्यो अवस्था छैन । मोफसलमा भन्दा पनि राजधानीका हलहरूमा प्रदर्शन हुन वर्ष दिनसम्म “क्यु”मा बस्नुपर्ने अवस्था थियो तर त्यो नियमलाई हामीले नै तोडेका हौं । अहिले त्यो अवस्था छैन । राम्रा चलचित्रले तत्काल प्रदर्शन गराउन हामीले मौका प्रदान गर्ने गरेका छौं ।
चलचित्र निर्माण र प्रदर्शन व्यवसायमा यहाँहरूले कमाउनुभएको साखलाई बचाउन आगामी दिनमा यस क्षेत्रमा के गर्ने योजना बनाउनुभएको छ, ?
विगतमा हामीले ‘कागबेनी’ र ‘सानो संसार’ नामक चलचित्र निर्माण र क्वेस्ट इन्टरटेनमेन्ट, क्यूएफएक्स ब्रान्ड स्थापित गर्दासम्मको अनुभवले यो क्षेत्रमा नेपाली दर्शकको न्यानो माया र स्नेह पाएका छौं । त्यसलाई बचाइराख्न हामीले आफ्ना दर्शकको सुझावका आधारमा दुवै क्षेत्रमा आफ्नो लगानी विस्तार गर्दै जानेछौं । सहकर्मी भाष्करको अध्ययन र दक्षतालाई उपयोग गर्दै चलचित्र निर्माणलाई निरन्तरता दिनेछौं । हलहरूमा पनि लगानी थप्दै आधुनिक प्रविधि र सुबिधा सम्पन्न बनाउँदै लाने छौं ।
नेपाली बजारमा यहाँहरूको व्यावसायिक प्रतिस्पर्धा कोसँग छ ?
कुरा गर्दा हाम्रो प्रतिस्पर्धी बिग सिनेमाज नै हो । परम्परागत संरचना र प्रविधिमा चलचित्र हेर्ने नेपाली दर्शकलाई सुबिधा समपन्न हलबाट सेवा प्रदान गरेर गुणस्तरको स्वाद हामीले सञ्चालन गरेका हल कुमारी र जय नेपालबाट चखाएका हौं । त्यही बीचमा यो व्यवसायमा प्रवेश गरेर त्योभन्दा उच्चस्तरीय सुबिधासहित फरक स्वाद चखाउन बिग सिनेमाज आएको हो । उहाँहरूको प्रवेश आपत्तिजनक होइन् तर प्रतिस्पर्धा भने उहाँहरूसँग नै हो । त्यसैले हामीले सिभिल मलमा मल्टिप्लेक्सबाट त्योभन्दा पनि उच्चस्तरको सुबिधासहित क्यूएफएक्स सिनेमाज सञ्चालन गरेर नेपाली दर्शकलाई अन्तर्राष्ट्रिय स्तरको सुबिधा प्रदान गर्न सक्षम भएका छौं ।
नेपाली चलचित्र क्षेत्रका लगानीकर्ता हल व्यवसायी, निर्माता, निर्देशकलाई यहाँले के सुझाव दिनुहुन्छ ?
डर, धम्की र चन्दाका भरमा चलचित्र हल र प्रदर्शन गर्नु परिरहेको अवस्था छ । त्यो अवस्थाको अन्त्य हुनुपर्छ । राजनीतिक अस्थिरताले गर्दा त्यो सबै अवस्था सिर्जना भएको हो । आशा गरौं हामी सबैले व्यवसाय सञ्चालन गर्न लिने राजनीतिक गुट, उपगुट र दलहरूको साहरा लिने प्रवृत्तिको अन्त्य गरौं । व्यावसायिक साथीहरूकै बीचमा स्वस्थ प्रतिस्पर्धा गरौं । आ–आफ्नो क्षेत्रबाट इमान्दारी प्रकट गरेर स्वच्छ प्रतिस्पर्धाका आधारमा व्यवासाय सञ्चालन गर्न ध्यान दिऊ भन्न चाहन्छु ।
साभार : कारोबार